Friday, August 20, 2010

a life

"iqah, jangan bersedih lagi. dunia seorang perempuan memang begini.
semua benda kita kena jaga. 
pelajaran, kawan-kawan, maruah, semuanya. kadang-kadang kita nak tahu macam mana
agaknya kalau kita boleh pergi masa lalu atau masa depan. 
kalau aku pergi masa lalu, aku nak betulkan
semuanya. kalau aku boleh pergi ke masa depan aku nak tengok apa yang terjadi. 
tapi kita kena ambil masa sekarang, masa yang kita kena tempuhi.
 tidak boleh berpatah balik, 
tidak boleh pergi ke depan dengan sendiri. kita kena lalui juga.
i want you to be a strong girl like someone always say that to me"





 kata-kata khidmat ini bukan hasilan karya zee. haha. tetapi created by athirah aka myg bill avril wookie. haha. she's my only kakak, my neighbour, my my everything kan teera? haha. nak tahu something? kata kata nilah yang buat zee bersemangat balik untuk hidup kembali lepas zee jatuh. that time i was like, i want to kill myself. so sume masalah boleh settle. time tu zee memang betul betul down sangat. then tetiba athirah took my note kecil comel, hehe then tulis something. until now, zee simpan that note and always read when zee ade masalah ke, down ke sebab kata kata nilah yang bagi zee bangun semula masa sejarah hitam menyelubungi diri zee dulu. zee baca baca and baca supaya diri zee kuat untuk hadapi segala dugaan yang datang. tak semestinya seseorang perempuan itu lemah kan? athirah, thanks bagi nasihat ni. gila suka and aku takkan pernah lupa this note tauuu. iloveyou sayang :)


No comments:

Post a Comment